Κοινοποίηση έρευνας για εκπαιδευτικούς

Το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς (ΠΕ02, ΠΕ02 ΕΑΕ και ΠΕ70, ΠΕ70 ΕΑΕ, ΠΕ71).
Η παρούσα έρευνα αποσκοπεί στην διερεύνηση των πρακτικών που εφαρμόζονται από τους εκπαιδευτικούς (ΠΕ02, ΠΕ02 ΕΑΕ και ΠΕ70, ΠΕ70 ΕΑΕ, ΠΕ71) στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Δημοτικά και Γυμνάσια) με σκοπό:
Α) Ανίχνευση: Εντοπισμό μαθητών/-τριών που εμφανίζουν δυσκολίες στην ανάγνωση και τη γραφή
Β) Παρακολούθηση της προόδου: Συλλογή στοιχείων για την παρακολούθηση της προόδου των μαθητών που δέχονται διδακτική υποστήριξη είτε στη γενική τάξη είτε στο τμήμα ένταξης
Γ) Τελική αξιολόγηση: Αποτίμηση της αποτελεσματικότητας της διδασκαλίας ή της παρέμβασης που δέχτηκαν οι μαθητές/-τριες  κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 
Με τη συμβολή και την πολύτιμη εμπειρία των εκπαιδευτικών, αναμένουμε να διαμορφώσουμε μια σφαιρική κατανόηση των πρακτικών αξιολόγησης, εστιάζοντας στην ανίχνευση, την παρακολούθηση της προόδου και την τελική αξιολόγηση.
Η έρευνα υλοποιείται από το τμήμα ειδικής αγωγής του πανεπιστημίου Θεσσαλίας κι από τους υποψήφιους διδάκτορες:
Σαρακατσάνου Ευτυχία, ΠΕ02 ΕΑΕ, esarakatsanou@uth.gr
Τσώλης Αθανάσιος, ΠΕ71, tsolis@uth.gr
υπό την επίβλεψη της Επίκουρης Καθηγήτριας Σωτηρίας Τζιβινίκου, / Μαθησιακές Δυσκολίες: Διδακτικές Προσεγγίσεις, sotitzivi@uth.gr

Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι όλες οι πληροφορίες που θα συλλεχθούν είναι εμπιστευτικές, θα παραμείνουν απόλυτα ανώνυμες και θα χρησιμοποιηθούν μόνο για τους σκοπούς της έρευνας.
Σύνδεσμος ερωτηματολογίου
https://forms.gle/GNR2vmuwPeQsRfah8
Για την συμπλήρωση του χρειάζονται περίπου 10 λεπτά. 

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία!
Εκ μέρους της επιστημονικής ομάδας
Σαρακατσάνου Ευτυχία

Σαρακατσάνου Ευτυχία