Εβδομαδιαίες Ενημερώσεις
Αρχείο Ενημερώσεων
- Συγκεντρωτικός πίνακας αναρτημένων ενημερώσεων 141
- Συγκεντρωτικός πίνακας αναρτημένων ενημερώσεων 140
- Συγκεντρωτικός πίνακας αναρτημένων ενημερώσεων 139
Εγκύκλιοι – Οδηγίες – Ανακοινώσεις
- Λειτουργία των Τμημάτων Ένταξης στις Σχολικές Μονάδες Γενικής Εκπαίδευσης και Οδηγίες προς τους Συμβούλους Εκπαίδευσης / Αξιολογητές πεδίου Α1
- Τηλεκπαιδεύσεις και Δια ζώσης ημερίδες που υλοποιούνται από το εθελοντικό σώμα Ελλήνων και Ελληνίδων εκπαιδευτικών – πρεσβευτών ‘eTwinning’ για το σχολικό έτος 2025-2026 στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής δράσης ‘eTwinning
- Νόμος 5225/2025 «Αναμόρφωση του πειθαρχικού δικαίου των υπαλλήλων του δημόσιου τομέα, σύσταση Ελληνικού Κέντρου Εμπειρογνωμοσύνης Διοικητικών Μεταρρυθμίσεων και λοιπές διατάξεις», Α΄ 152
- Εφαρμογή του Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» στο Νηπιαγωγείο, το Δημοτικό, το Γυμνάσιο και το Λύκειο και Δράσεων Τοπικής Ιστορίας και Τοπικής Γεωγραφίας στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο
- Οδηγίες σχετικά με τη διαδικασία ελέγχου γνησιότητας δικαιολογητικών καθώς και ως προς την υποβολή ξενόγλωσσων εγγράφων.
Συνέδρια – σεμινάρια – ημερίδες – επιμορφώσεις εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ
- Διαδικτυακό Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς σχετικά με τον Ελληνισμό της Μικράς Ασίας και του Πόντου (Σάββατο 22/11/2025)
- Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα Σχολική Διαμεσολάβηση: Εναλλακτικές Πρακτικές Ειρηνικής Επίλυσης των Συγκρούσεων στο Σχολείο
- Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα την ιστορία και τη διδασκαλία του Ολοκαυτώματος και τίτλο Εκπαίδευση για το Ολοκαύτωμα: νέες προκλήσεις, νέες κατευθύνσεις.
- 1ο Διεθνές Συνέδριο AI-education2025 – Τεχνητή Νοημοσύνη και Καινοτομία στην Εκπαίδευση: Ηθικές και Τεχνολογικές Διαστάσεις – 1η Ανακοίνωση
Μαθητικοί διαγωνισμοί – εκπαιδευτικά προγράμματα και δράσεις για μαθητές – εγκρίσεις
- Προκήρυξη του «Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Τεχνολογίας: Προωθώντας την Καινοτομία 2026»
- Προκήρυξη Πανελλήνιου Μαθητικού Συνεδρίου «Φέρε στην Πυθία τον δικό σου χρησμό»
- Η Διεύθυνση Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του Υπουργείου Πολιτισμού προσκαλεί εκπαιδευτικούς και μαθητές/-τριες στις πρωινές προβολές για σχολεία που διοργανώνει σε συνεργασία με το Φεστιβάλ Εθνογραφικού Κινηματογράφου της Αθήνας (ETHNOFEST)
- Οι Αττικοί Μήνες: Τον μήνα Πυανωψιώνα στο Επιγραφικό Μουσείο.
- Δελτίου Τύπου του ΙΕΠ για το επιμορφωτικό πρόγραμμα «GenAI Empοwered Educators»
Προκηρύξεις θέσεων – μετατάξεις
- Επαναπροκήρυξη – πρόσκληση ενδιαφέροντος για την επιλογή τωνΔιευθυντών/ντριών Σχολικών μονάδων αρμοδιότητας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου
- Επαναπροκήρυξη – πρόσκληση ενδιαφέροντος για την πλήρωση κενωθείσας θέσης Διευθυντή/ντριας Σχολικής Μονάδας αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ευρυτανίας
- Επαναπροκήρυξη – Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πλήρωση κενών θέσεων Διευθυντή/ντριας 4/θέσιων Νηπιαγωγείων της Διεύθυνσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας
- Προκήρυξη επιλογής υποψήφιων Διευθυντών/ντριών για την κενωθείσα θέση του Διευθυντή του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αριδαίας της Διεύθυνσης Π.Ε. Πέλλας
- Επαναπροκήρυξη – Πρόσκληση ενδιαφέροντος για την επιλογή και τοποθέτηση Διευθυντή/ντριας Σχολικής Μονάδας Γενικής Αγωγής της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης_ΔΣ ΞΥΛΟΠΟΛΗΣ
Έρευνες – ερωτηματολόγια
- Έρευνα της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών Αγωγής Υγείας για την αξία της Σχολικής Αγωγής Υγείας στην εκπαίδευση
- Έγκριση υλοποίησης έρευνας με θέμα Ηγετικές Πρακτικές, το σχολείο ως οργανισμός μάθησης και η ένταξη των μαθητών/τριών με αναπηρία και/ή με ειδικές μαθησιακές ανάγκες
- Διδακτορική έρευνα με τίτλο: «Προτιμήσεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για Τεχνικές Υποστήριξης Μαθητών με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας μέσω Στατιστικών Υποδειγμάτων Διακριτών Επιλογών»
- Έγκριση υλοποίησης έρευνας διδακτορικού
- Έγκριση υλοποίησης έρευνας με τίτλο: Nudge Theory as a tool to raise primary teachers’ motivation
